Cuma, Ocak 25, 2008

Krem Şantili ve Limonlu Kek

TÜM ÖĞRENCİ KARDEŞLERİMİZE SAĞLIKLI VE MUTLU BİR TATİL DİLİYORUM.
UMARIM KARNELER İYİDİR VE İKİNCİ YARIDA DAHA DA ÇOK BAŞARILI OLURLAR..KIRIKLARI OLANLAR İSE, ÇOKKKK ÇALIŞIP TATİLİ İYİ DEĞERLENDİRİRLER İNŞALLAH..)TÜM ÖĞRENCİLERE BAŞARILAR!!


TÜM ARKADAŞLARA VE ZİYARETÇİLERE SAĞLIKLI,MUTLU,HUZURLU VE EĞLENCELİ BİR HAFTA SONU DİLİYORUM..
Üzerini pudra şekeri ve limon suyu ile hazırladım.
Resimlerini gece çektiğim için biraz rengarenk çıktı pasta görüntülerim.)
Limonları ince ince dilimleyip 2 yemek kaşığı şekerle pişirdim.Çok nefistiler ve çoğunu ben yedim,çok nefistiler..))
Keki dün gece saat:23:30 da yaptım arkadaşlar..)
Kitaplara dalınca keki fırında unuttum.Eğer kokusunu almamış olsaydım, bu kek çöpe gitmiş olacaktı.Allah acıdı halime..))
Işık ortamından pembenin farklı tonları çıktı ortaya..İstesem bu tonları yakalayamazdım..)) Bu ton çok hoşuma gitti benim.))
Not:Kalıbım slikondur ve çok memnunum..))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar esprili yaklaşımın var konulara Gül.:)))Limonlu pasta bu kadarmı güzel anlatılır.:))Hele hastaya gitmesi ve hastanın iyi olması.Ömürsün valla,Allah iyiliğini versin senin.Gece gece güldürdün beni.Bak bende gecenin bir yarısını geçtikten sonra yazıyorum yorumumu.:))))Pastan yine çok harika olmuş.Kalıbın ise çok şık.Kıskandırıyorsun bizleri böylede olmaz ki.:))

Öpüyorum o tonton yanaklarından canım.

Nurcan

ayseyaman dedi ki...

Damak tadı Gül abla, ne zamandır size yorum bırakamıyorum ama bilesiniz birbirinden güzel tariflerinizi takipteyim. Kırıkları olan öğrencilere söylediklerinizi okuyunca dayanamadım artık..:)
Şimdi ne güzel moral veriyorsunuz öğrencilere, eksi zamanlarda olsak siz benim favori ablam olurdunuz! Önce şu çok kırıklı olanlara söylediğiniz tatlı sözleri alır üzerine de pasta böreklerinizden tattım mı kırığım falan kalmazdı..:)
Keke gelinde aşağıda beyaz kremayı görünceye kadar ben onu çikolatalı sanmıştım. :))
Ellerinize sağlık.
Sevgilerle

Hanife dedi ki...

Kalibina bayildim Gul'cugum. Rengi falan en guzel. Ben daha almadim su slikon kaliplardan. Kolayima gittigi icin genelde muffin pisirdigimden, yadigar kalibim bile dolabin en ust koselerinde bekler durumda:)
Ama degisik sekiller ne guzel oyle. Yildiz, guller falan..

Kek pek bir lezzetli gorundu ama ben de o limon guzellerine taktim:)
Sana guzel bir hafta sonu diliyorum..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canimcim,
kekin hamurunu sen bizzat test edip onayladigina göre bir sorun yok bence, öncelerden yazmistin ya hamurunu sevdigini. Limonlu olusu da bir arti daha bence, cok severim öyle mayhos kekleri.

Senin de ellerine saglik tabii ki unutmadan.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik,cok guzel olmus Gul'cugum,manzara muhtesem. Guzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgiler.

Fulya dedi ki...

Harika bir pasta harika bir görüntü.Enfes,çok marifetlisiniz.

Yaren dedi ki...

Gülcüm cok nefis görünüyor,harika olmus.Bana burda satilan bir cikolatalari hatirlatti.Belki bilirsin minik cikolatalar ici nougatli disi cikolata kapli bazi yerleri beyaz cikilatali,deniz ürünlerinin figurlari var.Cok severim :)Bu pastada onlarin dev hali gibi geldi.Ellerine saglik hayatim gercekten cok harika.Sana güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum.SEvgilerimi biraktim öptüm canikommm benimmm:)

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Gül'cüğüm,

Öğrencilere yönelik sözlerin, onları düşünerek önerilerini dile getirmen biz anneleri de çok mutlu ediyor. Sağol canım.

Limonlu pastalara hasret kaldım desem yeridir. Çünkü evde benden başka seven olmadığından yapmıyorum. O nedenle ben senin bu güzel pastandan bir koca dilim , yok yok hepsini alayım, ancak doyarım.

Ellerine sağlık canım.

Sevgilerimle,

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Gül,

Kekin gerçekten müthiş görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.