Çarşamba, Mart 31, 2010

NussKuchen mit Pudding und Weisser Schokolade

Arkadaşlar annecik biraz rahatsızlandığı için pek keyfim yoktu bu aralar..Hatta 2 gündür işe de gidemedim..Çok şükür bugün daha iyi..Yarın neticeleri alınacak dualarınızı bekliyorum..Hepinizi öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..
Ispanaklı Börek
Ispanaklı böreğin tarifini sizlerle paylaşıp paylaşmadığımın farkında değilim..O yüzden tekrar tarifini yazmak istedim..

Ispanakların sapları kopartılıp yaprakları minicik tuzla ovulup sıkılır.

1 soğan yemeklik doğranır.

Beyaz peynir eklenip karıştırılır.

Yufkalar tereyağla yağlanıp üste üste konulur.

Üçgen biçimi kesilip,içlerine ıspanaklı karışım konulup siğara böreği gibi sarılır.

Üzerlerine fırça yardımı ile tereyağ sürülüp fırında pişirilir.
Pudingli Kek
Malzemeler
3 yumurta
100 gr tereyağ
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1 limon kabuğu rendesi
1 paket vanilya şekeri
1 çay bardağı süt
minicik tuz
3-4 damla limon aroması
2 yemek kaşığı tepeleme öğütülmüş çiğ fındık
75 gr fildişi çikolata
1 adet muz
2,5 su bardağı un
1 tatlı kaşığı kabartma tozu

Arası için
Ben 1 paket fotoğrafta görülen pudingi tarfine göre hazırladım.
Pudingi çırparken içersine 1 çay bardağı damla çikolata ekledim.
Pişmeden hazırlananlardan..(Almanya'dan almıştım.)


Not:Sizler normal pudingi pişirip soğutup içersine damla çikolata ekleyebilirsiniz.

Veya crem'ole ile yapabilirsiniz.
Fındıklı Çikolata Pudingli Kek
Hazırlanışı
Kek için verilen malzemeler sırası ile çırpılacak.

(Yumurtalar teker teker çırpılacak.)

Kalıb tereyağ ile yağlanır.

Hamurun yarısı kalıba dökülür.

Üzerine puding döşenir.

Pudingin üzerine kalan hamur döşenir.

Isınmış fırında 175 c de yaklaşık 45-50 dk pişirilir.
1 Damak Tadı

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Meleğim nasılsın çokkk özledim seni
ellerine sağlık yine harikalar ya
ratmışsın kocaman öpüyorum...
Gülseren teyzeminde ellerinden öpü
yorum:))

Saglıklımutfak dedi ki...

İlk resim ye beni diyor, 2. si seyret beni:) ellerine sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

ablam buda neyin nesi off tarif bekliyorum..

kalpkurabiye dedi ki...

BÜYÜLEYİCİ BİR KEK OLMUŞŞ... BAYILDIM BENN.. ELLEİNİZE SAĞLIK.... CREME OLE İLE DE YAPILABİLİR SANIRIM DR OETKERİN ÜRÜNLERİ TÜRKİYEDE EN AZINDAN BURALARDA BU KADAR ÇEŞİTLİ DEĞİL.. AMA MÜTHİŞ OLMUŞŞ TEBRİK EDERİM..

LEZZETİKRAM dedi ki...

ellerine sağlık gül'cüm mükemmel gözüküyor kek ,çok beğendim :)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok güzel olmus, kekin kalibi cok güzel ve degisik...

Ellerine saglik...

Sevgiler

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım benim çoook geçmişler olsun. İnşallah güzel neticeni alır bizimle buradan paylaşırsın canım benim. Üzüntünü yürekten anlıyorum canım. İnsan sevdiklerine hemde anneciğe babacığa hiiiç kıyamaz değil mi.
Tekrar tekrar geçmişler olsun bidanem
Çok öpüyorum seni canım

Ferkay dedi ki...

Gülüm anneciğine şifalar diliyorum. İnşallah iyi haberlerini
alırız.
Kekine bayıldım canım ellerine sağlık.
Kocaman öpüyorum..

yeşim dedi ki...

çok geçmiş olsun gülcüm acil şifalar diliyorum.her zamanki gibi harika tarifler.ellerine yüreğine sağlık.öpüyorum çok sevgiler...

pelince dedi ki...

Gül hay allah ya çok geçmiş olsun,umarım tahlil sonuçları çok güzel çıkar.. şifa diliyorum anneciğine...

Sevgiler yolluyorum...

ahh ahh keki unuttum gidiyordum,görüntüsü nefis olmuş... ellerine sağlık... sağlık haberlerini bekliyoruz,bizi merakta bırakma...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Bloğunuzu uzun zamandır beğenerek takip ediyorum. Anneciğinize geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.Sevgilerimle.

Emel Kurt dedi ki...

selam annecige gecmis olsun diyorum allah en kisa zamanda sifa versin duaciyiz.börekde kek de herzamanki gibi harika ellerine saglik sevgi,selam ve dua ile.

kalpkurabiye dedi ki...

YE# 54 ŞIMARTAN MEYVELİ TATLAR ETKİNLİĞİ ' ne ev sahibeliği yapıyor ve
1-30 NİSAN 2010 Tarihleri arasında katılımlarınızı bekliyorumm..


Kıpır kıpır, sımsıcak, aşk dolu, mis kokulu bu güzell bahar günlerinde tümm can dostlarımı etkinliğimi şenlendirmek üzere davet ediyorum..


Blogu olan arkadaşlar, blogunuzun ismini, tarifinizin adını ve linkini,
Blogunuz yoksa isminizi ,tarifinizin adını, fotosunu ve yaşadığınız şehiri dnz.gns.37@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ablacığımmm çok geçmişler olsun çook...umarım sonuçlar çok iyi çıkar.üzüldüm valla:(güzel haberlerini bekliyoruz...

börekte kekte acayip güzel görünüyor,çok baştan çıkarıcılar vallahi:)))ellerine sağlık canımmmm
en kocamanından en sevgi dolusundan öpüyorum

daimamutfak dedi ki...

Canım anneciğine acıl şifalar dilerim..
sevgiler..

casminella dedi ki...

Geçmiş olsun....

Kek çok değişik olmuş, ellerinize sağlık...