Çarşamba, Aralık 30, 2009

Kirsch-Krümelkuchen / Vişneli Kırıntılı Kek

2010 Yılının sizlere sağlık,mutluluk,huzur,bereket,süprizler ve bol kazanç getirmesini diliyorum..Herşey gönlünüze göre olsun arkadaşlar..Yeni Yıl da görüşmek dileğiyle..

Sevgili arkadaşlar,sizleri teker teker dolaşıp Yılbaşı kutlaması yapacak zamanım pek görünmüyor..Alelacele nereye ne yazdığımın farkında bile değilim..Bu yüzden beni affedin..İş yerinden olmuyor,eve gidince de işler bekliyor..Ben vakit bulup yaptığım kek ve pastaların tariflerini bile nice sonra yazıyorum..Bu yüzden sizlerden özür diliyorum..
Vişneli Kırıntılı Pasta
Malzemeler
3 yumurta
minicik tuz
1 su bardağı şeker
90 gr tereyağ
1 paket vanilya şekeri
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1,5 su bardağı un (kıvamı sulu olursa un ilave edilecek)

Hepsi çırpılıp yağlanmış kalıba dökülür.
Vişneli Kırıntılı Pasta
Üzerine 1 su bardağı kurulanmış vişne konulur.
Vişneli Kırıntılı Pasta
Tepesi için
60 gr soğuk tereyağ
3 yemek kaşığı şeker
1/2 su bardağı un

Hepsi çırpılıp vişnelerin üzerine dökülür.

Isınmış fırında yaklaşık 45 dk pişirilir.
Vişneli Kırıntılı Pasta
Afiyetler olsun..

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Meleğim harika bir görüntü banada
varmı bu muhteşem kekten ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum.2010 senesinde tüm güzellikler seninnle ve tüm sevdiklerinle olsun.Seni çokkkkk seviyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık çok şık görünüyor:))

Sevil Şahin dedi ki...

canım ablacımmm
yine supersin
ya ben seni seviyorum super hatun haberin olsun :))
ellerin dert görmesin...

Sevil Şahin dedi ki...

Merhabalar arkadaşım öncelikle 2010 yılının sana en başta saglık sonrasında mutluluk ve bol para getirmesini diliyorum ve izninle bir duyurum var

DAHA ÖNCE YORUM BIRAKMIŞ OLABİLİRİM AMA DAHA FAZLA KİŞİYE ULAŞMAK ADINA BU YORUMUMU YAYINLAMANI RİCA EDİYORUM..
//////////////////////////
Becerikli Arkadaşım Merhaba ;
http://birseninmutfagi.com
Ve
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarafından 15 aralık 2009 ve 15 ocak 2010 tarihleri arasında KEK KALIBI KULLANILARAK HAZIRLANAN TARİFLER YARIŞMASI yapılacaktır.
Hazırlamış olduğumuz tarifleri görselliğine önem vererek yayınlayıp tarifinide sitenizde yayınlamanız şarttır.Kekinizin resmini ve tarifini http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/ sitemizde yayınlanacaktır.
16 ocak 2010 - 1 subat 2010 tarihleri arasında oylama yapılacaktır.
1 subat saat 14:00 de birinci açıklanıp hediye olarak SOFT BOWL KEK KALIPLARI gönderilecektir.
Bu yazıyı okuyan tüm site sahipleri DAVETLİDİR....

SİTEMDEKİ BANNER KODUMUZUDA SİTENE EKLERSEN SEVİNİRİM…

*kelebekana*-* dedi ki...

******yeni yıl sana ve tüm sevdiklerine mutluluk getirsin *******

Saglıklımutfak dedi ki...

Söyeleyecek kelimem yokki. Keklerin ilham kaynağım kalıplarınada aşığım şekerim. :)Eline sağlık
sağlık mutluluk hep seninle olsun

LEZZETİKRAM dedi ki...

cnm yine döktürmüşsün :)elleirne sağlık
yeni yılın sağlık mutluluk ve barış getirmesi dileğiyle cnm
sevgiler

Tijen dedi ki...

Canım Gül'cüğüm,
Yeni yıl çok güzel sürprizler sunsun sana, ailene ve tüm sevdiklerine.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım 2009 ne güzel bir kek ile veda ediyorsun. Ellerine sağlık canım.
Umarım 2010 senin için bu kekten daha tatlı mı tatlı bir yıl olur canım.
Seni tandığıma çok seviniyorum.
Yeni yılın sana ve ailene sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazanç getirmesini diliyorum canım
O güzel yanaklarından seni çok öpüyorum ve Yeni yılın kutlu olsun diyorum canım
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

cok güzl bir kek olmus . Ne kadar un konullacagi yazilmamis tarifde ?
Bu hafta denemek istiyorum .



sevgilerle sibel

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Yeni yılın kutlu olsun.
Yeni yıl sana ve ailene sağlık, huzur ve mutluluk getirsin.
Kek nefis görünüyor, ellerine sağlık.

aslan dedi ki...

Eşimle her zaman takip ettiğimiz
çok zarif,güzel bir kardeşimizsin.

Umutsuzlukların,bilinmezliklerin,
karamsarlıkların,şüphelerin son bulduğu,layik olduğumuz ruhsal ve toplumsal barışı,başımız dik,utanmadan,gururla ,huzurla sevgiyle,kardeşlikle yaşabileceğimiz bir dünyanın bireyleri olma özlemi ve yeni yılda bütün bu umutların gerçeğe dönüşmesi dileği ile yeni yılın size ve sevdiklerinize sağlık ,başarı ve mutluluklar getirmesini dilerim.

Annenize hürmetlerimizi de
arz ederiz.


Sevgi ve dostlukla...

lavantalimon dedi ki...

YENİ YILIN KUTLU OSLUN:)EV HALKINA SELAM VE SEVGİLER...

YENİ YILDA BOL ŞANSLAR DİLERİM ÇOK SEVGİLER CAN ARKADAŞIM:))

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık muhteşem olmuş canım...yeni yılın kutlu olsun...

Ferkay dedi ki...

Gülcüm yeni yılın sana ve sevdiklerine sağlık, başarı ve mutluluk getirmesini dilerim.
Kocaman öpüyorum.
Sevgiler...

Begonvilli Ev dedi ki...

Harika tarifleriniz için teşekkürler. MUTLU YILLAR!

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım gelen yıl gideni aratması inşallah..kek herzamanki gibi..süper..ellerine sağlık..

hepsusluydum dedi ki...

Mutlu yıllar, sevgiyle ve dostlukla Zehr@

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık süper gözüküyor..

Ailenle beraber geçireceğin mutlu bir yıl diliyorum...

karamel mutfak dedi ki...

canım harika görünüyor ellerine sağlık.
yeni yılda tüm dileklerinin gerçek olması dilegiyle mutlu huzurlu yıllar.
sevgiler.

Nina dedi ki...

May all your dreams come true and may you be blessed with all the best things in life! Happy New Year 2010! XO

Unknown dedi ki...

Herkese Günaydın...Arkadaşlar Kafkas usulü kete tarifi istiyorum lütfen mesajlarınızı beklıyorum...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
MUTLU YILLAR
Sevgilerle … SeViL :…

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ellerinize sağlık cok güzel görünüyor.denemeye değer bir tarif.Blogunuzda guzel hazrılanmıs.bende beklerim sizi:) mutlu bır sene gecırmenız dılegıyle sevgıler.