Pazartesi, Mart 08, 2010

Schokolade Nuss Kuchen / Fındıklı Çikolatalı Kek

DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN..


ELAZIğ'ın başı sağolsun..!Depremde hayatını kaybedenlere
Allahtan rahmet, yakınlarınada baş sağlığı diliyorum.

Çikolatalı Fındıklı Kek
Malzemeler
4 yumurta
125 gr yumuşak tereyağ
1 su bardağı şeker
1/2 su bardağı süt
1 paket vanilya
1 çay kaşığı limon kabuğu rendesi
2-3 damla limon esansı veya 1 tatlı kaşığı limon suyu
minicik tuz
1 su bardağı fındık tozu (kavrulmuş)
125 gr iri kıyılmış bitter
1 çay bardağı nişasta
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Çikolatalı Fındıklı Kek
Hazırlanışı
Malzemeler sırasına göre eklenip çırpılacak..

Hamur yağlanmış kalıba dökülüp, 175 c de ısınmış fırında 45 pişirilecek.
Çikolatalı Fındıklı Kek
Tepesini sizler dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.

Ben limonlu guss hazırlamıştım..

Limonlu Guss:
4 yemek kaşığı tepeleme pudra şekeri
3-4 damla limon suyu iyice karıştırılıp bulamaç yapılır.

Farklı alternatiflerle Gussu renklendirmeniz mümkündür.
Örneğin:portakal suyu,vişne suyu,çilek suyu v.s.

Afiyetler olsun!
1
Not:Kalıbım Nordic Ware arkadaşlar..

41 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

SEN SÜRE BİR HATUNSUN . BOŞUNA DEMİYORUM SANA KEKLERİN KRALİÇESİ DİYE . GÖRÜNTÜYE BAK MUHTEŞEM TADI DA ÖYLEDİR MUHAKKAK. ELİNE SAĞLIK GÜL. GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN ARKADAŞIM . SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Meleğim kalıp muhteşem iyi günlerde
kullan.Kekte zaten teksin ellerine
emeğine sağlık kocaman öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Sitenizi yeni keşfettim.Ben de almanların pasta ve keklerini çok severim.Hepsinin görüntüsü muhteşem.Lezzetlerinden ise hiç şüphem yok.Ellerinize sağlık...Sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun...

Sevil Şahin dedi ki...

gül yüzlü güzel ablam benim yine super super olmuş ellerin dert görmesin
ee kekin kraliçesine de bu yakışır
benim içinde bir dilim ye olurmu kocaman öpüldün
Dünya kadınlar günün kutlu olsun
iyi haftalar
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canim benim ya... Bu da ne... Sasirdim, bayildim, harika, muhtesem.... Ne kadar güzel bir kek yapmissin,.. Ellerine saglik, kaliplarina saglik.... Her zamanki gibi benim icin 10 numarasin.... Kadinlar gününü kutluyor, mutlu bir hafta diliyorum, Sevgilerimle

TuruncuTatlar dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık dünya kadınlar günün kutlu olsun sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BİTANECİĞİM,
iyi haftalar diliyor,
Dünya Kadınlar GÜNÜnü kutluyorum..
Bu güzelim yıldıza da bir AY olarak
öpücükler yolluyorum....
ellerine sağlık canım gül'cüğüm.

daimamutfak dedi ki...

canım kadınlar günün kutlu olsun...

kalpkurabiye dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR İNANMIYORUM HARİKASINIZ.. DİYECEK KELİME BULAMIYORUMMM... KALIBINIZA BAYILDIM BU ARADA..

Fashion Mini dedi ki...

kalıp yine harika ama asıl güzel olan kekin güzelliği ellerine sağlık yine :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

inanılmaz bir kalıp bu, ellerine sağlık Gül Ablacım. kekin harika görünüyor.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Her zamanki gibi muhteşem görünümlü bir kek, ellerinize sağlık, lezzet konusunda şüphe yok. Kalıbınızı güle güle kullanın. Limonlu guss hazırlamayı anlatabilirseniz çok sevinirim. "Kadınlar günümüz" kutlu olsun. Sevgiler.

sevimlimutfak dedi ki...

Ne kadar şık bir kek olmuş, ellerine sağlık canım. Kadınlar günün kutlu olsun. Sevgiler...

Gönülünce dedi ki...

Görüntüsüne ve keke bayıldım yine harikasınız süper olmuş kek...Ellerinize emeklerinize sağlık...
Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

offff şahane bir kek olmuş ellerine sağlık canım..kalıbında süpermiş güle güle kullan:)
Seninde kadınlar günün kutlu olsun canım teşkr ederim...sevgiler

Peritozu dedi ki...

Himmm,
Kek yapma konusunda gercekten iyiyim diyebilmem icin senin sayfani hatim etmem gerekecek sanirim..

Basarali tatlarin yaninda basarili fotograflar..Tam benlik olmus :)

Artik beni ziyaret edenlerde sana ulasabilecekler.Dun kategorimi olusturdum bile :)

Özlem23 dedi ki...

Bir Elazığ'lı olarak dileklerine aynen katılıyorum,kek nefis görünüyor ellerine sağlık,selam ve dua ile...

Pembe Tatlar dedi ki...

Süprsin canım ellerine sağlık...

Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun canım...

Mimosa Café dedi ki...

nefis şık bir kek olmuş yine :) lezzeti de süperdir kesin. kim yedi bu keki bakiyim ? :)) ben de çok özledim. yakında gelicem inşallah. çok çok öpüyorum.

pelince dedi ki...

Kek muhteşem ötesi... ellerine sağlık...

Dünya Kadınlar günümüz kutlu olsun...

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Her zamanki gibi muhteşem ellerinize sağlık sizinde kadınlar gününüz kutlu olsun ömrünüz huzur dolsun

renkler dedi ki...

Cresme bakınca bir an keki görüntüsünü anlayamadım. Sonra dikkatli bakınca çok harika bir kek gördüm. senin kek kalıplarına bayılıyorum zaten:)

Ben de Depremde hayatını kaybedeblerin yakınlarına baş sağlığı diliyorum. Bu bizi acı gerçeği tekrar düşünmeye itiyor:(

Özlem dedi ki...

Gülc'cüm, yine harika bir kek. Ne güzel de kabarmış, ellerine sağlık canım

Esma Ercengiz dedi ki...

Resimler süper, pastalar nefis görünüyor. ellerinize sağlık. Sevgiler

Unknown dedi ki...

Kalıp nefis ama keki yapan eller çok marifetli. Hexagram şekline bayıldım. Gül'cüm kalıplarına ne sürüyosun da bu kadar muntazam kekler yapıyorsun. Ben son zamanlarda hep kalıplara yapıştırıp parçalıyorum keklerimi.

Şengülce dedi ki...

canımın içi senin sayfana gelince diyet yapıcam diyorum olmuyor böyle güzel kekler varken boşver öteki ay yaparım diyorum inanırmısın canımcım bu yaşa kadar hiç diyet yapmadım ama bir türlüde başlıyamadım ..Hepsi harika ellerine sağlık canım..sevgiler..

made in funda dedi ki...

kalıp çok değişikmiş.ellerine sağlık canım benim.bayılıyorum senin keklerine...

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik muhtesem görünüyor kaliblarin bir markasi varmi ben bu kalibi hic görmedim benimde var degisik kaliblarim yukaridaki kalibta harika ve fiyatlari ne kadar canim bloguma yazarsan sevinirim simdiden tesekkürler öptüm

Unknown dedi ki...

Canim bakti fiyatlar 30 euro ile basliyor cok yüksek yanlis anlama güllü kaliptan aldim real alisveris merkeziden 10 ourodan indirimde 5 euroya bence real ve ya baska yerlere bak kaufhauslar bunlar 15 ourodan basliyor asla 30 olamaz ben 2 tane cok kaliteli markali kaliba bir hafta ünce 30 verdim üstelik posta parasida üzerine eklenecek sevgiler öptüm

Mehmet Genç dedi ki...

Gül Hanım,Bir kez daha elinize sağlık diyorum. Bu kadar güzel pastaların, kurabiyelerin mutlaka lezzetleri de mükemmeldir, eminim. Size emailde yazdığım 2 pastayı ve 3 kg. kadar kurabiyeyi (damla çukulatalı olanlardan) istiyorum. Başkanla konuştum onay verdi. Size email'de verdiğim fiyat uygunsa bana iletiniz,zaman az kaldı. Sağlık,mutluluk ve başarılar dilerim.
M.Genç

Emel Kurt dedi ki...

selam yine cok güzel bir kek.sanat eseri gibi duruyor.kek kalibin da gercekten kek in hakkini vermis.cok begendim,ellerine saglik.sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

ayyy süper olmuş canım ya
döktürmüşsün yine
ellerine sağlık
öptüm

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Gülcan,Kalıpların Nordic olduğundan eminmisin?O kadar çok benzeri kalıplar varki piyasada..Geçenlerde Almanya'da kaufların birinde Nordic'in muffin kalıpları vardı..Üstelik 10 euro karşılığında idi..Fakat klasik ve minik olduğu için hiç bakmamıştım bile..Bu arada ben Almanya'da yaşamadığım için Türkiye'den siparişlerimi vermekteyim..Haliyle kargo ücreti 3 kalıp fiyatına denk geliyor..


Bilgilerin için çok teşekkür ediyorum..Sevgiler..

Cafe Pepela dedi ki...

Gül'üm..!
Kek muhteşem görünüyor,ellerine,emeğine,gönlüne sağlık..
Benim eşim,sevdiğimcem tam anlamı ile kek müptelası..Muhteviyatında kakao ve fındık da varsa,ne ala.
Sabah-akşam yese bıkmıyor,o dece..
Klasik ve sabit bir kek tarifimiz var,bende onu kullanarak,heş formatta yapıyorum. :)
Blogunda kekler ne kadar çeşitli,ne kadar güzel..Bu çok hoşuma gitti.Deneyeceklerimin sayısı arttı.Daha sık uğrayacağım ..
Almanya'da mı yaşıyorsunuz,cancağzım? Henüz çok derin tanışmadığımız için,bilemiyorum.Lakin kalpten kalbe yol gidiyor,bunu hissediyorum..
Hayırlı nurlu cumalar!olsun canım.
Bu arada kedi dili sandviç postunu,gider ayak,yine blogu kurcalamam sonucu,yok etmiş oldum bilmeden:)Hata veebilir,tekrar yayınladım,yorumlarını,ilgini eksik etmediğin,güzel gönlün ve içtenliğin için çok teşekkür ederim..
Dualarda , muhabbetle buluşmak dileği ile..

mintinin dünyası dedi ki...

canım ablacım bu ne hoş bir kalıp,bu ne hoş bir kek böyle.gözüm gönlüm açıldı...

Unknown dedi ki...

Keklerin hepsi muhteşem olağanüstü bayıldım yaa harikulade elinize salık kalıplara hayran oldum:))

Adsız dedi ki...

Bu kalıbı türkiye de bulabilir miyiz?

Damak Tadı dedi ki...

Burada Nordic'in satışları yok..İnternet üzerinden sipariş verebilirsiniz..

asli dedi ki...

İyi günler,kısa bir kaç aydır sitenizi takip etmekteyim.Kalıplarınızı çok beğendim.Özellikle de yıldızlı olanı.Türkiye'de bulmak mümkün mü ? eğer değilse de türkiye 'de sizin kalıplara en yakın marka nedir? Çünkü almak istiyorum,artık keklerimi beğenmez oldum,sizinkiler pastane keklerine benziyor,özellikle kek kalıbının kuruyemişle yağlanmış haline bayıldım.Bu posttaki kekinizi denemek istiyorum.Ama cesaret edemiyorum.Sanırım kendi kalıbımla aynı ayarı yakalayamam.Bu konuda bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
iyi günler,
aslı...

ELİF ÇOBAN dedi ki...

ÇOK GÜZELYA BEN YEMESEMDE FOTORAFLARINI GÖRÜNCE BAYILIYORUM HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM BUNLARI YAYINLADIĞINIZ İÇİN

ELİF ÇOBAN dedi ki...

ÇOK GÜZELYA YEMESEMDE FOTORAFLARINI GÖRÜNCE CANIM ÇEKTİ HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM