Pazar, Temmuz 31, 2011

Beyaz Rüyam ve Fiyonk Makarna

RAMAZAN AYININ HUZUR,SAĞLIK,BEREKET,MUTLULUK GETİRMESİ DİLEĞİYLE MÜSLÜMAN ALEMİNE VE SİZLERE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM..ŞİMDİDEN İBADETLERİNİZ VE ORUÇLARINIZ KABUL OLSUN..BU SICAK GÜNLERDE DE ALLAH HEPİNİZİN YARDIMCISI OLSUN İNŞALLAH.

5

Bu harika gül'ü (Beyaz Rüya) bana Filiz'ciğim elleri ile yapıp getirmiş arkadaşlar..Bloğunda da sıklıkla bu şahane güllere yer veriyordu biliyorsunuzdur..Nasıl mutlu olduğumu sizlere kelimelerle ifade etmem çok zor..Kendisine buradan tekrar tekrar teşekkürlerimi gönderiyorum..Canım,bitanem seni çok seviyorum..)

Gül'ü bizde kim gördüyse elde yapılmış olduğuna inanamadı..Hele yenilebilir oluşunua iyice şaşırdılar..

Bu güllere sahip olmak isterseniz Filiz'ciğim sizler içinde yapabilir..Dekor için ve evlilik pastaları için çok şık ve zarif olacağından şüpheniz olmasın..Sorular için lütfen blogunda ki mail adresine yazınız..TEŞEKKÜRLER!

3

Geçtiğimiz hafta başı Filiz'ciğim ile buluşup çok tatlı muhabbet ettik..Daha önce kendisiyle telefonlaşıyorduk ve az çok birbirimizi tanıyorduk,yakından görüp onun hakkındaki düşüncelerimde yanılmadığımı görünce bir kez daha kendimle gururlandım..Bir insan ancak bu kadar tatlı,hoş görülü,samimi,candan olabilir..Bunun yanı sıra her sözümüzün arasında da çok çok sevgili Zehra'cığımızın kulaklarını çınlatıp durduk..Kendi aramızda değildi ama yeri dolu gibiydi..)İnşallah onunla da yakından tanışırım..)

Fiyonk Makarna

Makarnayı Filiz'ciğim Almanya'dan gelirken getirmiş bana,bugün bende pişirip afiyetle yedik..)Malum yarın ramazan, bizim evimiz de bu tür makarna çeşitleri hiç pişmez,indir kaldır kahvaltı ve çeşitleri..

Makarnayı haşlayıp süzdürüp tereyağında çevirdim..Çevirirken içersine biraz eriyen peynir,servis ederken de İzmir tulumu rendeledim,nefis olmuştu..

Gül

16 yorum:

Özgen dedi ki...

Senin de ramazanın mübarek olsun sevgiler...

EMİNE KAYA dedi ki...

Hayırlı ramazanlar
Allah ibadetlerimizi ve dualarımızı kabul buyursun..
Allaha emanet olun..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülün yapılmış olduğuna inanamadım makarnalarda güller kadar güzel eline sağlık canım. Hayırlı ramazanlar

Esma dedi ki...

Çok güzel olmuş
Elinize sağlık olsun
İçinize huzur dolsun
Ramazan sizin için de mübarek olsun
:-))))))
Sevgiyle kalın
Esma

KONT dedi ki...

Sevgili Gül,
Senin makarnaya hiç sıcak bakmadığını biliyorum ama gene de çok güzel yapmışsın. Ben çok severim makarnayı... Hem besleyici, hem sağlıklı ve diyetik ve hem de fiyatı hesaplı bir yemektir. Çok bol çeşidi yoktur ama içine katılan ve üstüne eklenen soslarla yüzlerce çeşidi var gibi kabul edilir. Eline sağlık. Bu arada senin ve tüm blog arkadaşlarının Ramazan Ayını kutluyorum. Yoksulları düşünme ve kendini kontrol edebilme fırsatları yaratan bu mübarek günlerin, hepimiz için sağlıkla ve hayırla geçmesini dilerim.
Kont

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar...

LEZZETİKRAM dedi ki...

Gülüüm hayırlı ramazanlar ,bayıldım beyaz gülüne de ,makarna pek hoş olmuş canım :)

yeşim dedi ki...

hayırlı ramazanlar canım.öpüyorum.sevgilerimle...

mimosacafe dedi ki...

Gül de makarna da pek güzeller. Ben de gülün yenilebilir olduğuna inanamadım valla. Afiyet bal şeker, güzel bir ramazan evdekilere. Çok öperim.

Eya dedi ki...

Ah bu güzellik senin adina yakisir bir yer almis sayfada Gülcügüm...sahane degilmi, arkadasimin elinden cikan güller bir sahane...ne güzel bulusabilmissiniz...beni de andiginiz icin cok tesekkür ediyorum...gönlüm sizinleydi inan. Insallah bir gün tanisma firsatimiz olur, sevgilerimle,hayirli ramazanlar diliyorum...

zehra

Unknown dedi ki...

Canim benim.... sen ne iyi niyetli, ne güzel bir arkadassin... ben de cok mutluyum seni tanidigim icin.... beraber gecirdigimiz o hos sohbet saatleri ne kadar da kisa geldi... Inaniyorum daha cookk günler ve yillar dostlugumuz, arkadasligimiz sürecek... Senin de Ramazanini kutluyor, sevgilerimi yolluyorum Gülüm.....::))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım benim sana da hayırlı Ramazanlar ne güze dostluklar edindik bloglar sayesinde :)))) değil mi?

MAkarna harika görünüyor ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

yasmin dedi ki...

canım eline saglık.. bende makarnacıyım biliyosun...kotor'da domatesli makarnayı nasıl yemiştim....hayırlı ramazanlar canım....ailenle birlikte..

Damak Tadı dedi ki...

Yasemin'ciğim,nasıl unuturum hayatım dün gibi aklımda..Arada fotoğrafalara bakıp o günleri yad ediyorum canım..Bir gün makarna günü yapsak seninle tatlım..))

Bende sana ve ailene hayırlı ramazanlar diliyorum canım..Burda mısınız yok yazlık damısınz canım??

Adsız dedi ki...

gül hanım bugün güzelbir moda etkinliğinde sizinle tanışma fırsatımız oldu ben çok memnun oldum...filiz hanımın gülleri bir harika (makarnalarda)2gün sonra bende bu güllerden yapmayı öğrenicem inşallah hemde filiz hanımla yakından tanışmış olacağız workshopumuz var...hayırlı ramazanlar..kucakdolusu sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sevde,dün yapılan etkinliğe ben çalıştığım için katılamadım ne yazıkki..Sanırım sen beni başkası ile karıştırdın canım,sorun değil..

İnşallah Filiz'ciğimle çok güzel bir çalışma gerçekleştirirsiniz..Şimdiden iyi eğlenceler ve çalışmalar..


Sevgiler..