Perşembe, Mayıs 10, 2007

SELVA ÇEKİLİŞİMİZ DEVAM EDİYOR ARKADAŞLAR!!

Geçen haftanın talihlisi olan Semiha hanım da SELVA paketini almış arkadaşlar.Kendisinin bloğu olmadığından bana resimlerini çekip gönderemediği için üzgün olduğunu belirtti.
Semiha hanım'cığım sizlere afiyetler olsun,umarım Selva'yı büyük bir beğeni ile bundan sonra evinize misafir edersiniz..))Tekrar göstermiş olduğunuz ilgi ve alakanıza teşekkürler!!

Bu haftanın talihlisi ise yine aramızdan olmayan NİLGÜN hanıma aittir.NİLGÜN hanımcığım umarım en kısa zamanda SELVA sepetiniz elinizde olur.
Bu hafta çok yoğunluk yaşadığım için fazla zaman ayıramayacağımı düşünerek erkenden haftanın talihlisini belirlemiş oldum.

İLGİ VE ALAKANIZA TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR!

20 yorum:

LaMa dedi ki...

Guuuuuuuul :)
Su alttaki super istah acici peynirli pidenin tarifini vereblir misin? Hamuru cok yumusak gorunuyor. Kahvaltida ne guzel yernidi simdi zaten acim :)

Adsız dedi ki...

Lamam,
Annem sabah namazında hamurunu mayalamıştı.Şimdi eve telefon açtım,tarifini almak için.Ev cevap vermiyor sanırım çardağa indiler arkadaşlarıyla..))
Akşama hamurun tarifini alıp sana özel yazarım canım.

Kıyamam ben sana ahh canım benim.
Kocaman öpüyorum Lamam seni.

HULYA dedi ki...

Gülüm,
Bu yoğunluğunda bizlere de vakit ayırıp hem güzelim tariflerini bizlerle paylaşıyorsun hem de bizleri düşünüp hediyeler kazandırıyorsun.Allah gönlüne göre versin benim gönlü zengin ruhu güzel yüzü güzel dili güzel dünya tatlısı arkadaşım.İyi bir hafta sonu geçirmenizi diliyor kocaman kocaman sevgi ve öpücükler gönderiyorum İzmir'den.

Adsız dedi ki...

MERHABA,
Ben Kübra, Bahçeşehir Üniversitesi Endüstri Mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim. Yeni bir site açtım.
http://yamanmutfak.blogspot.com
SELVA çekilişiyle ilgili beni bilgilendirir misiniz? Ben de çekilişe katılmayı arzu ediyorum..
İlgilinize teşekkürler..

renkler dedi ki...

Canım, annenin anneler gününü şimdiden kutlar ellerinden öperim, seni de çok öptüm, iyi hafta sonları...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Gülcüğüm senin annenin ve tum annelerin anneler gununu şimdiden kutlar sana sağlıklı ve güzel bir hafta sonu dilerim..

Leziz Sofralar dedi ki...

sevgili damak tadi,ziyaretinize cok tesekkürler tanistigimiza memnun oldum artik her zaman beklerim bende gelirim :)) Anneler gününüz kutlu olsun hayattaki tüm güzellikler sizinle olsun sevgiler...

---OPTiO--- dedi ki...

canim..iyisin di mi....yaaa cok fazla gelemiyorum..cok ugrayamiyorum ne olur kusurabakma...kocamna öpüyorum seni demeye geldim :)

umran dedi ki...

Gul'cugum,
Anneler gunun kutlu olsun...

Bocuruk dedi ki...

Gül'cüğüm,
Anneciğinin gününü en içten dileklerimle kutluyorum, senin gibi bir evlat yetiştirdiği için o güzel ellerinden öpüyorum:)
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

mrb,selvanın esintisi beni buralara getirdi,selvalı günlerde görüşmek üzere,anneler günün kutlu olsun,çocuklarınla ve eşinle daha nice anneler günü dileklerimle,sevgimle kal canım............PERUZE

Adsız dedi ki...

Hülyam,Hülyam..
Ne kadar tatlısın sen Hülyam..Güzel yorumunu okuyupda etkilenmemek elde değil inan canım.
Bende aynı güzellikleri senin için düşünüyorum inan.Sende iyi varsın bi'tanem..


Sevgiyle öpüyorum seni.

Adsız dedi ki...

Sevgili Kübra'cığım,
Sayfan hayırlısı olsun canım.Bu arada tebrikler yarışma sanırım çok eğlenceli olmuştur.Yapmış olduğun pasta gerçekten çok değişik ve leziz görünüyordu.

Selva için sana bilgi vermiştim.

Teşekkürler ve sevgiler.

Adsız dedi ki...

Reklerim,canım bende senin ve anneciğinin anneler gününüzü kutlayıp,sevgilerimi gönderiyorum.

Kocaman öpüyoum seni,anneye de hürmetler tatlım.

Adsız dedi ki...

Sevgili Özay'cığım,
Bende senin anneler gününü kutlayıp yanaklarından öpüyorum.

Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Sevgili Yemeğim,
Öncelikle hoşgeldiniz,çok mutlu oldum sizi sayfamda görmekten.

Bende sizi anneler gününüzü kutluyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.

Sık sık görüşebilmek ümidiyle..

Adsız dedi ki...

Nazlı çiceğim benim..
Ne demek sen yeter ki iyi ol.Bu tür şeylere aldırış etmediğimi sanırım anlamışsındır canım.Burada önemli olan gönüllerimizin bir ve sevgi dolu olması.Çok şükür ikimizde de fazlasıyle mevcut.(Allah daha çok artırsın inşallah.)
Sen benim canımsın ben seniniçin kusuruna bakar mıyım canım benim.

Kocaman öpüp,anneler gününü kutluyorum.

Sevgilerin en güzeli seninle olsun canım.

Adsız dedi ki...

Sevgili Ümran'cığım,
Canım bende senin anneler gününü kutluyorum.

SEVGİLERİMLE,

Adsız dedi ki...

Sevgili Bocuruğum benim.
Canım çoook teşekkürler..Bende senin anneni gönülden kutlarım senin gibi canlar canı bir kızı olduğu için.

Kocaman öperim seni canım.Bence sen çook tatlı bir annesin.

Sevgin çok yoğun olsun canım.

Adsız dedi ki...

Sevgili Peruze,
Hoşgeldin,sefalar getirdin..Selva sayesinde seni misafir ettiğim için çok memnunum.
Bende senin anneler gününü kutlayıp,sevgilerimi gönderiyorum.