Cumartesi, Nisan 25, 2009

Damla Çikolatalı Kurabiye

Cuma günü yaptığım, damla çikolatalı ve tahinli kurabiyeler..Çok az tadımlık yapmıştım..Fotoğraflarda da görülüyor..))

Açelyaları, geçen hafta işe giderken anneciğe almıştım..Biri tek renk,diğeri ise çift renkli..Açelyalar, şimdilerde tüm çiçekçilerin vitrinlerini süslemekteler..Eminim sizlerde görünce, dayanamyıp hemen alacaksınız..Birde papatyalar var ki,görülmeye değerler..Mevsiminde tüm çiceklerin hepsi harikalar..Annem açelyalarına şimdilerde gözü gibi bakıyor..Fakat yakraklarını dökmeye başladığında,eliniz devamlı toplamakla meşgul oluyor..))

Hepinize güzel bir pazar günü diliyorum..
7
Malzemeler
125 gr oda sıcaklığında tereyağ
1 su bardağı damla çikolata
1/2 su bardağı pudra şekeri
minicik tarçın
2 yemek kaşığı h.cevizi
1 adet yumurta
1 paket kabartma tozu
alabildiği kadar un
6
Hazırlanışı
Tüm malzemeler yoğrulur.
Hamurdan minik minik parçalar kopartılıp tepsiye dizilir.
175 c de yaklaşık 15 dk pişirilir.Afiyetler olsun..

Deneyiz,çok nefis ve bağımlılık yapıyor..))
5

27 yorum:

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Gulcugum ellerine saglik canim kurabiyeler her zamanki gibi nefis gorunuyor.
Sitenin fonunu beyaz yapman cok guzel olmus aydinlik ferah gorunuyor.
ellerine saglik canim guzel bir pazar gecirmen dileklerimle SEVGİLER.

mujdenin denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcüğüm.Çıtır çıtır ,nefis görünüyorlar.
Mutlu pazarlar...

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel görünüyor kukiler Gül'cüm.
Benimde en sevdiğim kukiler bunlar, evdede herkesin favorisi.
Eminim parmaklarını yemişlerdir..

ellerine sağlık sarı papatya :)
sevgiler canım..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ahh ahhhhh.... açelyalar, renkler, güzellikler...
mest oldum... anneciğe, bu şahaserlere selam olsun benden..
bayıldım......

LEMAN dedi ki...

ohh bolcada katmışın çikolatayı afıyet olsun

ebrulitatlar dedi ki...

Kurabiyeler nefis görünüyor Gül'cüm. Ellerine sağlık şekercim. Sevgiler..

Narince dedi ki...

Sevgili Gül, yanda süzülen kurabiyeler de aynı hamurdan mı? Bak kızım gördü şimdi istiyor iyi mi? İş çıktı bana. Neyse onları mutlu etmek boynumuzun borcu.
Mutlu bir pazar diliyorum canım.

akasyakokusu dedi ki...

Ablacım günaydınlar günlerin aydınlar olsun...
Babam bendeydi ve döndü ablacım biliyorsun..Tşk ederim ziyaretin için ..O varken nete giremedim..Rahatsızlığıda eklenince epey üzüldüm..Son birkaç günümüz neşeli geçti..Bende ara ara dolaşıyorum buraları..
Hepsi birarada yapayım dedim mamalarını gördüm ellerine sağlık..Şu zargana başka adı varmı onun..Görsem tanırım belkide..Bende otları çok severim..Zaten memleket sıcak bölge ya etli pek yemek yapılmaz geneli ot-çöptür..Pazarlar şimdi ottan geçilmez..Bende dün ebegümeci aldım kavurdum yedim birgüzel..Çocuklar ıyyhh dedi..Bende neti açıp ebegümecinin yararlarını okusamda yemeye yanaşmadılar..Neyse ablacım destan yazdım gidiyorum iadelerim daha bitmedi gelirim sonra..Sevgiler..
****
Kurabiye nefis ellerine sağlık..Teyzeme selamlar hürmetler..

Ferkay dedi ki...

Gül üm hastalıktan başımı kaldırıp ancak gelebildim ama kurabiyeleri görünca bayıldım tam da misafirim gelecek ne iyi oldu hemen deneyeyimellerine sağlık canım benim.
Kocaman öpüyorum canım..

Unknown dedi ki...

Canım Gülüm kurabiyeler enfes elle
rine sağlık.Ama açelyalara bittim maşallah süperler.Sana ve Gülseren teyzeme mutlu pazarlar dilerim.Kocaman öpüyorum...

pelince dedi ki...

Gül kurabiyeler nefis olmuş,çıtır çıtır ne güzelde yenir :)
Açelyalar ise içimi açtı,renkleri çok güzelmiş...

Güzel bir pazar günü diliyorum...

Unknown dedi ki...

damla çikolatalı kurabiyeye bayılırım.yemesi pek zevkli olur.ellerine saglık gül.

Tijen dedi ki...

Ellerin dert görmesin güzel arkadaşım, anneciğine daha peeek çok çiçekler armağan edesin.

Mutfak Havlusu dedi ki...

o açelyalar ne güzel görünüyor öyle..

kurabiyeler bağımlılık yapıyor diyorsun iyi yandık o zaman habire yapıp kilo tehlikesine maruz kalacağız:)

Adsız dedi ki...

Kurabiyelere bayildim. Harika görünüyorlar, ellerine saglik canim.

made in funda dedi ki...

gülüm nefis olmuşlar.ellerine sağlık canım benim...

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Hımmm çok lezzetli gözüküyor...
ellerinize sağlık:))
Sevgilerimle:)

banu gökşin dedi ki...

canım benım cok nefıs gorunuyor herzmankı gıbı ellerıne saglık öptum sevgıler...

Karin dedi ki...

Ağızda dağılan kurbiyeler olduğuna eminim.Her yaptığınız bu kadar lezzetli nasıl olabilir?Limonlu barınızı denedim,yok böyle bir şey.Teşekkürler Gül hanım.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Acelyalar harika görünüyor canım. Ben de babamın diktiği çiçeğim açsın diye bekliyorum :))

Ellerine sağlık. Çikolatalı kurabiyeler harika görünüyor GÜl'cüğüm.

Güzel bir hafta dilerim.
Sevgiler...

www.hayriye73.blogcu.com dedi ki...

canım açelyalar çok güzel duruyor insan bakmaya doyamıyor peki ya kurabiyeler onlarda yemeye doyulmıuyordur eminim, ellerine sağlık...deneyeceğim oğluma bu kurabiyeleri, sevgiler....

esengül dedi ki...

merhaba,çikolatalı kurabiye çok nefis görünüyor elinize sağlık ama,çiçekler daha çok göze batıyor,harika...
sevgiyle kalın...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ne kadar güzel çiçeklermiş onlar. Bayıldım renklerine şekline. Kurabiyeler ayrı güzel. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

daha demin yaptım valla bayıldım =)tarif için çok teşekkürler.kurabiyem ağzımda dağıldı resmen:)

Adsız dedi ki...

Bu kurabiye bir harika az önce yaptım çok güzel oldu sizde deneyin bence

Adsız dedi ki...

denedim çok güzel oldu tarif için teşekkürler

Unknown dedi ki...

Ben de dün akşam yaptım tarifinizi bayıldım çok güzel ooldu.tarifiniz için teşekkürler