Pazartesi, Ekim 13, 2008

Reçeller

Patlıcan inciri reçelide yine aynı şekilde tatlı niyetine tüketilir.Torasan incirine dikkat ettiyseniz piştikten sonra üzeri buruşur.Patlıcan incirinde buruşma söz konusu değildir.Nedeni,sanırım torasan incirinin daha yumuşak ve ince kabuklu oluşundan..Sadece tahmin yürütüyorum...)))
Bazende ikram ettiğimiz dostlarımız içlerine ceviz doldurup tüketirler..Bazıları ise ceviz doldurmaya vakit bulamadan mideye indirirlermiş..)) Patlıcan reçelide vardı fakat önceden paylaştığım için eklemedim arkadaşlar..))Afiyetler olsun, sizlere,dostlara ve bize..!!
5
Patlıcan inciri reçeli (içinin yakından görünüşü)
4
Fotoğraflar gece çekildiği için yansımalar çok oluyor..(
3
Ayva reçeli
2
Kızılcık marmeladı

28 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
vallahii billur gibi bunlar..
bitirdin sen beni o ayvayla mayvayla :)))

hala azcık varmı..
o misafirlere artık kötü kötü bakmaya başlıcam .......

Hatice dedi ki...

Gülcüğüm tam da seni ziyaret ederken yorumun geldi, yorumların o kadar sıcak o kadar hoşki, insanın yüzünde bir gülümse bırakıp, keyif veriyor:)
çok teşekkürler canım...

hepsi birbirinden iştah açıcı öyle güzel tarifler eklemişsinki, hele o keklerine, her seferinde ah bununda tadına bakma imkanı olsaydı diye düşünüyorum:)
ne diyelim, yiyenlere afiyet, şeker olsun:))

incirin kendini de reçelini de çook severim, anneciğinin ellerine sağlık...
sevgiler...

keskinli dedi ki...

hepside cok istah acici görünüyor ellerine saglik canim sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Günaydın canımsın arkadaşım..Bu ne böyle reçeller deflede sanki:))
Patlıcan incirini gördümmüki acep..
Ama ayva benim favorimdir en başta.
Benden başka reçel yiyen yok evde..Ekmekle banarım..Bir lokmada peynir gibi tuzlu yerim ohhhh geldin ütüne çaylarrrr:))))
Size misafirlere afiyet olsun canım..
Bizde böööyle melül melül bakarız:))

sevdamavisi dedi ki...

Gülcüğüm,
ne diyebilirim ki nefis nefis. ellerine sağlık. istanbul da umarım seni de görebilirim. buluşma ayarlıyoruz da. sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canımmmmm enfes görünüyorlar ben hepsinden bir kase alsam olur mu???
ellerine sağlık,öptüm...

antepası dedi ki...

Canım reçeller süper.İnsan bunları yemeye kıyamaz.Tam yemede yanında yat görüntüler.

sarımutfak-hande dedi ki...

reçelede bayılırım seninkilerde harika olmuşlar
ellerine sağlık
sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

herbiri ayrı bir güzellik bunların.ellerine sağlık canım.kahvaltının vazgeçilmezi benim için reçeller.afiyet olsun.sevgilerimle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Bayıldım reçellerin rengine Gül'cüğüm.

Ekmeğin üstüne sürüp,yiyesim geldi :))hmmmmmmmmm

ELLerine sağlık canım. Afiyetle tüketirsiniz inşallah.

Sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Harilklar hepsi harikaaaa...Bence görüntüler süper...Ellerine sağlık canım....
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba, harika reçeller. Ahhh canım çekti ne yapıcam nerden buluam şimdi!!! ÖPtüm Nesrin

TAZE NANE dedi ki...

Reçeller harika.
Reçel görünce hemen ekmeğimi alıp gelesim geliyor.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

:)den dedi ki...

Reçelleri görünce nutkum tutuldu. Çok iştah açıcı olmuşlar. Utanmasam bir tabak fotoğrafı çekip, sana yollayacağım ben de reçel isterim diye:)

(Bloguma verdiğin destek, güzel yorumlar ve dileklerin için ayrıca teşekkür etmek istedim. İyi ki varsın arkadaşım)

elif dedi ki...

çok güzel reçeller kekler . zaten bayılıyorum senin keklerine canım. hele kalıpların harika... ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canim ablacim bu nasil guzel goruntuler boyle yutkuna yutkuna girtlagam kurudu:))
resimler nasil canli....

receller dersen muhtesem
eh sen yaparsinda kotu olurmu hic:))
ellerine saglik
yanaklarindan öpüyorum
sevgiler....

www.yenitadlar.blogcu.com

Blogen Ust@ dedi ki...

Bu ne müthiş bişey.. Süpersiniz... Ellerinize sağlık... Valla bi iki parmak banıp kaçacağız :))

Bu arada Cevher bi instat cafe yapmış kiiii parmaklarımızı da içicez :) Gelsiin kekler kukiler... Bekliyoruuum :))

Adsız dedi ki...

Merhaba canım reçeller harika görünüyor insanın canı çekiyor. Fotoğraflar öyle güzel çekilmişki gerçek gibi duruyorlar.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ne istah acıcı seyler bunlar.Sankı hıc ıstahsızım gıbı.Canım cook cok optum senı...

Adsız dedi ki...

Günaydın Gül.Reçelleriniz insanları can evinden vuruyor.Birkaç arkadaşıma adresini vermiştim.Hepsinin dilinde reçeller var.:)))Turtaları 2 kez yaptım.Tadını tarif etmem imkansız.Ana kız ne iyisiniz.Sağolun.

Pelin dedi ki...

Özellikle ayva reçelinin fotoğrafı çok hoşuma gitti.Ellerine sağlık.
Sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Gül'cüğüm,

Enfes olmuş bu reçeller.
Biz nerelerde bulacağız bu incirleri. Hoş bulsak bu kez de anneni bulmamız gerekecek değil mi?

Anneciğinin ve senin ellerinize sağlık.

Kucak dolusu sevgilerimle,

birsence dedi ki...

MERHABA ....REÇELLER ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR....ELLERİNİZE SAĞLIK...BENDE YEMEĞE GELEBİLİRMİSİN O REÇELLERİ::))SEVGİLER...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Nasıl güzel görüntüler bunlar böyle :)
Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Gülüm, bunlar nasıl fotolar böyle.

İnsanın aklını başından alıyor.

Diyecek söz bulamadım.

Hele hele incir offf

öpüyorum

sıcacık sevgiler

hepsusluydum dedi ki...

Merhaba, bunlar ne lezzetli, ne iştah açıcı mamalar böyle :( benim bunlara yaklaşmamam gerekkk :( ellerinize sağlık, artık bir tarif aradığımda başvuracağım adreslerden birisi de siz olacaksınız..bir antep yemeği tarifine ihtiyacınız olursa beni hatırlayın olur mu?..Sevgilerimle Zehr@

Adsız dedi ki...

Benimde gece çekimleriyle başım dertte...
tarifler çok güzel elleriniz dert görmesin...:)

Yeliz dedi ki...

görüntüler mükemmel özellikle ayva reçeli bayıldım:)