Pazartesi, Ekim 20, 2008

Pazar Günü Yaşanan Mutluluğumuz ve Uluslararası Arkadaşlık Ödüllerim..!

Pazar günü Bir Dut Masalım Nunu'cuğum,geçerken bize uğradı sağolsun..Kapı çalındığında kapıdaki güzellik gözlerimizi kamaştırdı adeta..Bu güzellik Nunucuktan başkası değildi..Gelirken beni unutmayıp bana getirdiği tatlar ise hemen aşağıda..O'nun söylediği;Gülcü'ğüm minicik kahve ve kekik'in lafımı olur söylemesine, bende şöyle cevap vermek istedim buradan izniyle..))Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz şekerim..Önemli olan içindeki o güzellikleri o paketlerede yansıtman idi..))Sayende ilk kez domates reçelinin tadınıda tatmış oldum..Kimin aklına gelirdi paketlere o rengarenk çicekleri iliştirmek..
Annecik çiçeklerine tekrar buradan teşekkür ediyor..O çiçek buketindeki çiçeklerin renkleri bile, seni ne kadar güzel ifade ediyorlardı..
Çok çokkk teşekkürler canım benim..Senin gibi bir arkadaşa,dosta sahip olduğum için çok şanslıyım..İyiki varsın canım arkadaşım..)
Kekik,

Domates reçeli,Damla sakızlı Türk kahvesi



Ben ödülümü alıp tüm arkadaşlarıma dağıtmışken, tekrar çok sevdiğim üç arkadaşımdan bana yine ödüller geldi.. Ödülleri bana layık gören arkadaşlarımın linklerini aşağıda sizlerle paylaşıyorum..





Beni çok mutlu ettiğinizi bilmenizi isterim..Dilerim bu güzel dostluğumuz ebedi olur..Gönülden teşekkürlerimi gönderip,yanaklarınızdan öpüyorum sizleri..!
Bende bu ödülleri ,yine siz çok sevdiğim değerli blog arkadaşlarımın hepsine ,teker teker takdim etmekten gurur duyuyorum..Sizler hep varolun,sevginiz hiç eksilmesin..!
Not:Tuba'm canımın içi,fotoğrafları bulur bulmaz hemen yazacağım..Çok teşekkür ederim dünya iyisi,tatlısı..))

14 yorum:

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ne hoş bir süpriz olmuş :)
İyi haftalar

Unknown dedi ki...

Canım benim seninle aynı kanıdayım bloglarımız sayesinde bir sürü dost edindik,dostlukarın daim olması dileğiyle kocaman öptüm.
Bu arada Nunu'cuğumuda kocaman öpüyorum hepiniz iyi ki varsınız...

NiNo dedi ki...

bende bir odulun var

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

SEVGİLİ GÜZEL KALPLİM,
BOZCAADA'NIN LİMONLU KEKİĞİ VE DOMATES REÇELİ, ÇEŞMENİN SAKIZLI KAHVESİNİN
NASİPLİLERİ ARASINDA OLMANDAN ÇOK MUTLUYUM.
AMA EN DEĞERLİSİ SENİN YÜREĞİNİN BİR KÖŞESİNE YAZILMAKTAN ÇOK DAHA MUTLUYUM. !!!!
DUYGULARI VE GÖNLÜ BÖYLESİNE CÖMERT İNSANLARA ,BENİM OLDUĞU KADAR, TÜM EVRENİN DE İHTİYACI VAR.
ÇOK GÜZEL AĞIRLANDIĞIM
ÇOK GÜZEL UĞURLANDIĞIM
VE ÇOK MUTLU EDİLDİĞİM ! İÇİN SEVGİLİ ANNENE VE SANA SONSUZ SEVGİLERİMİ İLETİYORUM.
EVİNİZİN VE YUREĞİNİZİN BEREKETİ ÇOK OLSUN.
HAYAT DAİMA SANA GÜLÜMSESİN CANIM ARKADAŞIM.
TIPKI ADIN GİBİ.
TEŞEKKÜR EDERİM.. NuNuN

Adsız dedi ki...

ne güzel bir süpriz yapmış nunum..

Gülüm, öpüyorum nunumuda senide..

sımmsıkı kucaklıyorum

sevgiler..

şeker pasta dedi ki...

Canın ya Nunu'yla ne tatlı sohbet etmişsinizdir siz şimdi...
Bir daha ki sefere bende gelmek istiyorum...

birsence dedi ki...

hayran oluyorum bloglardaki bu güzel arkadaşlıklara dostluklara ..darısı bana inşallah...muffinlerde çok güzel duruyordu söylemeden geçmek istemiyorum...sevgiler...banada gelin emi...

Selcen Şenocak dedi ki...

Ne güzel bir süpriz olmuş arkadaşlığınız daim olsun.
Belki bir gün aynı süprizi yaşamak
ve yaşatmak dileğiyle:)
Sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

Ödülünü tebrik ederim.
Bende listeme seni yazmak istedim ama herkes birilerini zaten yazmıştı.Ben herkese gönderdim ödülü.
Bende bu ödüle seni layık görenlerdenim.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili nunu'yu ben de çok severim arkadaşlığınız daim olsun canım. Ödül için tebrik ederim.

Tuba dedi ki...

Heyecanla bekliyorum...San Diego'dan kucak dolusu sevgiler sana ve dunya tatlisi annene..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

cANIM NE GUZEL BIR SUPRIZ OLMUŞ.KUCAK DOLUSU SEVGILERIMI GONDERIYORUM..

Unknown dedi ki...

ahh ben bayiliyorum bu arkadasliklara dostluklara blog sayesinde ne guzel dostluklarimiz arkadasliklarimiz olustu.
dostluklarimizin kalici olmasi dilegiyle nunu'cugumu ve canim gul arkadasim sizleri kocaman opuyorum.
her zaman sag olun var olun..

Adsız dedi ki...

merhabalar..

Kahveden bende almıştım...meraklıyım ya her yeni tadı denemem lazım, değişik aromalılarıda vardı ama ben damla sakızına cesaret edebildim..

Aslında benim favorim diğer aromalı kahveler. cafe crawn ve arkadaşları..:)

selam ve sevgilerle iyi günlerde ağız tadıyla kullanırsınız hediyelerinizi inş..