Pazartesi, Eylül 03, 2007

TRABZON'DAN ESİNTİLER 1

Bir günde o kadar çok yedik içtik ki bende şaşırdım inanın.Öğlen farklı bir yerde akşamları ise çok farklı yerlerde idik.(Hele Tufan'ın dondurması ise tadılmaya değerdi.Farklı tadları denemek isteyenlere önerilerde bulunabilirim.))4 Günlük geziye sığdırdıklarımızı düşününce 10 günde yaparız gibi geliyor bana şimdilerde.Dolu dolu tam 4 gün yaşadık ve tekrarını yapabilmek,yaşabilmek adına şimdilerde Gürcistan proğramlarına başladık bile..))İnşallah en kısa zamanda bu yolculuğu da gerçekleştirebiliriz.))
Cevizli kete
İstavritler ise, davetli olduğumuz bir akrabamızın köy evinden.)
Körfezden köfteler
Körfez'den ekmekler
Akçaabat Körfez'den salata
Faroz Şahbazoğlu lokantasından yumurtalı mezgit.)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili gül
Ne kadar güzel bir trabzon gezisi oldu size değilmi yaramazımla birlikte,bende çok istemiştim ama olmadı daaaa bunlar bana çok tanıdık geldi hele o kokulu üzümler,neyse Gürcüstana inşallah Vildanı öpüyorum bu arada sağolsun üzümler göndermiş bana
Sevgiler canım

NiNo dedi ki...

canim ne guzel tatil olmus size harika yerler nefis mamalar doping olmustur artik :D

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Gül canım ne güzel gezmişsin imrendim sana biz bu sene gidemedik karadenize burnumda tütüyordu sen resimlerinle hasretimi giderdin.Afiyet şeker olsun ne güzel yemekler yiyip ne güzel yerler gezmişsin çok mutlu oldum senin adına
Sevgiler canm

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selam Gül'cügüm, artik ne diyebilirim ki? Yiyip ictikleriniz size kalsin ama o güzelim Karadeniz görüntüleri bana cok iyi geldi. Bizde memlekete gecerken eskiden hep Trabzon'dan gecerdik köyümüze. Oralarin yeri bir baska benim icimde. Mavi ile yesilin güzelliklerini cok özler oldum simdi, artik en kisa zamanda insallah yine görürüz diyelim, ben fazla uzatmadan kactim canim, hoscakal. Kevser

Adsız dedi ki...

Sevgili Gül teyze,
yani Candan teyzeyi götürüyorsun da benide götürmeyi hic düsünmüyorsun!
Hani ben olacaktim o yumurtali baliklarin yaninda yada o köyde yediginiz baliklarin yaninda olmazmiydi?
Biliyorsun baliklari sevdigimi. Bizim buralarda böyle taze balik nerdeeee?
Sonja kendine bulamiyor taze baligi. Banada bol bol konservelerini yemek düsüyor.
Laf aramizda bizde güzel bir tatil yaptik. Tam ongün özgürce bag bahce dolastim. Ev kedisiydim ama az kaldi sokak kedisi olacaktim. Biliyormusun Istanbuldaki boyacicocuk amca (http://boyacicocuk.blogspot.com) bana Sosyete kedisi diyor.
Bir dahaki sefere beni sakin unutma Trabzon´a olurmu Gülteyze...

renkler dedi ki...

Canım, hoşgeldin. Senin için güzel bir gezi olmuş. Yemekler de şahane. İstavritler beni çocukluğuma gçtürdü. Dedemin yazlığında balık tutardık. Hep istavrit ama:-) O basit oltaları atardık, sırasında beşer tane istavrit çıkardı. O kadar tutardık ki konu komşuya dağıtırdık. Çocukluk iyiydi ya...

Adsız dedi ki...

Canım Gülüm, email adresine ihtiyacım var. Bir konuyla ilgili... Bana email atarmısın. zerrindamgaci@yahoo.com