Çarşamba, Mayıs 11, 2011

Karışıklar

Merhabalar,

23 Nisan'da kızlarla macaron yapmak için bizde toplanmıştık..O zamandan yapılan çeşitleri sizlerle paylaşmak istedim..Diğer kurabiyelerin fotoğraflarını çekmemişim..

Fakat o gün yaptığım fıstık ezmeli kurabiye tarifini paylaşacağım sizlerle..Nefisti bana göre.))

Kıymalı Börek
Kıymalı,Patatesli,Peynirli Gül Börek

Kek

Sade ve Akçaağaç şuruplu Kek (hamuru cıvık olunca hem taşıp fırını mahvetti hem de görüldüğü gibi şekilsiz oldu.Tadı tek kelimeyle muhteşemdi.)

Makarna Salatası
Makarnalar Hazal'ımın hediyesi..Taaa Milano'dan gelip salata oldular..))

Makarna
Makarna Paketi..)

Beze

Bezeler Banu'cuğumun güzel ellerinden çıktılar..Tadı enfesti..))

Mısırgevrekli,çikolatalı kurabiyeler
Doğaçlama tahıllı,m.gevrekli,çikolatalı kurabiyeler..

Peynirli Çörekler
Peynirli Poğaçalar

Büzme
Büzme tatlısı

Gerdan
Gerdan..)

16 yorum:

Eya dedi ki...

Bu kadar cesit ve lezzet karsisinda gözlerim bayram ettti....ellerinize saglik, sevgiler

zehra

Hayatın Tatları dedi ki...

off hepsi birbirinden enfes olmuş gül ablajım. tarifleri heyecanla bekliyorum... hepinizin ellerinize sağlık!

Cafe Pepela dedi ki...

Olamaz..

Bu saatte bakmamalıydım :))

Ortaya ' Süper Karışık ' olmuş tam manasıyla.

( Hepsi süper amma, aklım kekte hala. Yumuşacık görünüyor! )

Emeği geçenlerin ellerine / yüreğine sağlık.

Şifa olsun Gülüm...

KONT dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuşlar. Yiyenlere afiyet olsun diyorum. Bilirsin pastanelerin civarı (eğer hakikaten kaliteli imalat yapıyorlarsa) mis gibi kokar. Hele acıkmışsan dayanılmaz nerdeyse. Sanıyorum sizin evin yakınlarında da aynı nefis pasta/çörek kokuları yayılıyordur etrafa. Özetle ellerine sağlık. Sevgiler...
Kont

durutarifler dedi ki...

Tam bir bayram gerçekten. ellerinize sağlık.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Tam bayram yapmissiniz desene... Hepsi harika görünüyor ama ben o gerdana vuruldum... Hepinizin ellerine saglik... Sevgilerimle,

yedirenk dedi ki...

canım yani orda olmayı çok isterdim doğrusu hepinizin ellerine sağlık....

Aybike Ceylan dedi ki...

tatli Gul'um benim, nedir bunlar ya, birazda uzaktakileri dusunun lutfen, canimiz istiyor buralardan :))

Sevgi ve selamlar...

Tijen dedi ki...

Oooh Gül'cüğüm afiyetler olsun. Herhalde çok eğlenceli bir gün olmuştur. Afiyetler olsun herkese.

Özgen dedi ki...

Merhaba bütün hepsi harika olmuş sevgiler...

Esma dedi ki...

En çok büzme ve gerdan tatlısını beğendim.Ellerinize sağlık onları açamıyor ve yapamıyorum.Hepsi güzel olmuş.Çilekli tart ı dün yaptım çok kısa sürede tükeniverdi :-)....
Meveli hafif oluyor bu ara diğer tartlarınızı da deneyeceğim.
Sevgiler
Teşekkürler
Esma

laleninbahcesi dedi ki...

Ben de sizi tanıdığıma çok memnun oldum... Sayfanızda dolaşmak muhteşem...

TuruncuTatlar dedi ki...

ağzımın suları aktı hepsi harika olmuş ellerinize sağlık ama tarifleride verirsen canım tam süper olacak:))

Ferkay dedi ki...

Afiyet olsun Gülüm, hepsi harika kezzetler..
Öpüldün..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

hepsi insanı baştan çıkaran lezzetler...yapanların ellerine sağlık...

Mugene dedi ki...

Merhaba,
blogunuzu uzun süreden beri takip ediyorum ve kek kalıplarınıza da tariflerinize de hayranım. Akçağaç şuruplu kek ile fıstık ezmeli kurabiye tarifilerini merakla bekliyorum :)