Pazar, Ağustos 05, 2007

CHERRY DOMATES, BEYAZ PEYNİR VE TAZE KEKİKLİ TART

Bu sevimli minik yavrucak dün tam 2 aylık oldu.Ayrıca 3 tanede kardeşi var ve hepsi biribirinden şekerler.Görülmeye ve sevilmeye değer (çok değerli) bu yavrularla vakit geçirmek benim için çok mutluluk verici idi.Pozlarını yakalamaya çalışmıştım ama sanırım yayımlamak için izin almam gerekiyor.Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.Akşam AJDA PEKKAN konserine davetliyim arkdaşlar..Bilin bakalım kim tarafından???..))Sevgilerin en güzeli sizlerle olsun!! Tartın tarifini http://www.cafefernando.com/ sayfasına gidip oradan alabilirsiniz arkadaşlar. Cafefernando/Cenk'in sayfası görülmeye ve tariflerinin birebir denemeye değecek bir sayfa olduğunu sizlerle paylaşmadan geçemeyeceğim.Ben çok memnun kaldım ve benimle memnun kalanların sayısı da sanırım artacak.))
Tart pikniğe gitmek üzere evden çıkıp arkadaşların midelerini şenlendirmiştir.Ayrıca tahmin edemeyeceğiniz çooookk ünlü bir starında tadına bakıp not vermesiyle güne damgasını vurmuştu.)) Çikolatalı brownie'de vardı ve çok beğeni topladı aynı kişiden.))
Çok yağlı bir tart olduğu resimlerden de kendisini belli ediyor,bu yüzden sizler yağ miktarını azaltabilirsiniz)).Fazla yağlı sevmeyenlere duyurulur.))(ben hiç sevmem de)
Bu tart hamurunu, oklava ile açıp kalıbı üzerine koyup kenarlarını kesip öyle yerleştirirseniz, görüntüsü açısından memnun kalmış olursunuz.))
Taze kekikler ise bir o kadar lezzet katmışlardı.
Taze kekik almak isteyen arkadaşlar,3M migrosların sebze reyonunda sıklıkla rastlayabilirsiniz.

Cherry domatesler ne kadar yakışmışlar değil mi?
Bu resimde beyaz peynirlerin üzerlerinde görülen minik parçalar krem peynirdir.Bilgilerinize..!
Tart hamurunu önceden hazırlayıp 1 gece buzdolabında dinlendirirseniz çok başarılı olacağınızdan eminim.))

30 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Tart nefis görünüyor Gül, ayrıca çok ta şık :)) Tarif pek yakında sanırım...
Sevgiler

sevdamavisi dedi ki...

Gülcüğüm,
ellerine sağlık ne güzel olmuş tartın. taze kekik kokusu buraya kadar geldi canım. bayılırım kekik kokusuna. öpüyorum canım

tata dedi ki...

Sevgili Gül, sahane olmus bu tart, hemen cafefernandoya gidiyorum. Ellerine saglik senin de!
Sevgiler

Yasemin dedi ki...

gulcum selamlar, tart super gorunuyor.. ama kedi daha super.. :) ben hayvanlari pek sevmesemde kedilerin yeri ayridir bende. zten bitek kedileri severim :) su bebisimi bi dunyaya getiririm bende isterim bu yavrulardaaannnn

Adsız dedi ki...

Canım süper olmuş hele de domatesler çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

Gül bu arada yeni sitem tatil ve otelin linklerine seni ekledim sende beni eklersen sevinirim.

Sevgiler…

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Gül'ciğim. Harika görünüyor.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Canım beni kırmadığın için çok teşekkür ederim…
Sevgiler…

renkler dedi ki...

Tam bana göre bir tat bu! domatesli bir tart... Ellerine sağlık. O kedicik de şahane. Yerim ben onu.

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Gül, hangi birine yorum yazayım bilemiyorum. Senin hızına lezzetine yetişilmiyor. Harikalar, hep farklı lezzetler, hergün yeni bir çeşit. Çok kutluyorum seni o kadar çalışkan ve beceriklisin ki allah gücüne güç katsın, ellerine sağlık. Mutlu haftalar

lalecik dedi ki...

Gülcüğüm, tart nefis görünüyor ama sayfanda ne yayımlarsan yayımla hepsi birbirinden güzel ve leziz görünüyor ellerine sağlık. Ayrıca piknikte benim getirdiğim böreği ve kurabiyeleri yayımlamışsın, sağol ama biliyorsun onları ben hazır aldım ve şimdi bana tarifini soruyorlar. Seni öldürmem lazım:)) Benim için yazdıklarını okurken çok hoşuma gitti teşekkür ederim, sende böyle bir izlenim yarattığım için kendimede teşekkür ettim. Ajda Pekkan konserinde umarım eğlenmişsindir.
Sevgiler.

LaMa dedi ki...

Merak ettirin Gul hadi acikla! Kim davet etti? Tartintadina kim bakti???Acikla hadi ;)

gülriz dedi ki...

Gülcüğüm, ellerine sağlık, ne kadar güzel görünüyor o tart öyle. Bu aralar herkeste bir tart furyasıdır gidiyor, ay dayanacağım kapınıza o olacak :))) Sevgiler, kocaman

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba Gül'cügüm, ne güzel olurdu buralara gelipte beraber gezmek. Hem bugün hava da biraz serinledi burda ve hatta yagmur bile yagiyor. Bize iyi geldi, Westfalenpark'ini tanidigina sevindim, anlatmak istedigim güzellikleri sen o zaman bizzat kendin de görmüssün, ne güzel. Selamlar ve sevgiler, Kevser.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Gülümser abla, tart çok güzel görünüyor ve çok şık olmuş, ellerine sağlık.

Damak Tadı dedi ki...

Burcu'cuğum çok teşekkürler tatlım.
Sanırım tarifi adresinden almışındır.))

Sevgilerle.

Damak Tadı dedi ki...

Sevda'cığım,kekik kokusu çok hoş kıldı tartı,ayrıca çok da lezzet kattı.))Tavsiye ederim canım.

Öpüyorum..Sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Tatam,tavsiye ederim canım.Benim yaptığım beğenilerek yenildiğine göre..))Öpüyorum seni canım benim.

Sevgilerle.

Damak Tadı dedi ki...

Canım Yasemin'ciğim,
Kedileri yakından görme şansına sahip olsaydın sanırım onları kucağından indirmezdin.O kadar şekerlerdi ki anlatamam.Her biri 2 aylık olmasına rağmen ne kadar iri gözüküyorlardı.Ne de olsa cins kediler..))Canım benim olsa dükkan senin ama benim değil kediler.))Se hayırlısı ile bebeğini kucağına al buluruz sana bir tatlıcık.Teşekkürler canım.Öpüyorum seni,sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Perihan'cığım,
Sen tabakta Perihansın dimi?Şaşkın oldum kaldım biraz..))

Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Canım Burçin'ciğim çok teşekkürler..

Sevgilerle..

Damak Tadı dedi ki...

Rica ederim Perihan.

Damak Tadı dedi ki...

Renklerim, bitanem..
Tart sana hitap edebilir içindekierden dolayı.))Müsait bir zamanında denemeni tavsiye ederim.))
Kedi çok tatlı dimi??

Öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum canım.

Damak Tadı dedi ki...

Canım Nazlışım,
Allah sağlık versinde daha çok yapayım ben hatta hiç mutfaktaktan çıkmasam..))Canım severek yapıyorum ve birde siparişlerim oluyor bu yüzden zevkle mutfakta kalıyorum.Dostlarıda unutmuyorum ve haliyle bu tür görüntüler ortaya çıkıyor tatlı Nazlışım benim.Çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin ve yorumun için. Öpüyorum seni,kendine iyi bak.Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Lalecik,
Öncelikle teşekkürler canım.Sana yorumumda da belirtmiştim canım ve yine belirteyim.Senin oraya getirmiş olduğun her şeyi ben sen yapmışsın gibi lanse ederim demiştim ve de etmiştim..))Hadi gel öldür canım..))hehehehehe..Gelemzekiii,gelemezkiii..Ver çoşkuyu oldu sanırım ve çıkıp geliyormuşsun..))Çok tatlısın be Lalecik..Öperim seni..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Lamam,sanırım daha sonra açıklarım tatlım.

Sevgilerle.

Damak Tadı dedi ki...

Gülriz'ciğim,
Valla gel dayan canım,benim çooookk hoşuma gider bilesin..))Bende farkındayım ve bu furyanın içine kendimi atmak istedim şööööleee canım.Nasılım ama??Çok öpüyorumm hemde çooookkk tatlışım benim.

Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Kevser'ciğim,
Ben Düsseldorf'ta kaldığım için oraları iyi bilirim canım.Hatta kışın geldiğimde bile yakın yerlere elimden geldiğince gidip gezmeye çalıştım.Buradan sizlerede selamlar sevgiler sevgili Kevser'ciğim.Öpüyorum seni..))

Damak Tadı dedi ki...

Çok teşekkürler sevgili Pembeli'ciğim.

Sevgilerle.

Selen dedi ki...

Gülcüm,
Harika görünüyor tart ellerine sağlık. Peynir domatese zaten bayılırım, mmmhh..

Damak Tadı dedi ki...

Selen'ciğim teşekkürler canım benim.

Sevgiler.