Ben çok yoğun olduğum için artık sizleri ziyaret edip yorum da yazamıyorum.Sanırım bu aralar aynı tempoda çalışmalarımız devam edecek.((Hepinizden özür dileyip, sıcacık hafta sonu tatili diliyorum.!!
Bilenlere bu kedilerden biri hediye dermişim ama ne yazıkki diyemiyorum.Çünkü her ikisi de bana ait değiller.(
Meyveli rulo pastayı ise mesai arkadaşlarımdan biri yapıp getirmişti.Tadına bakmamış olmakla beraber hemen görüntülemesini başarıp sizlerle paylaşmış oldum.Görüntü muhteşem,tadı ise diğer arkadaşlardan aldığım duyumlara göre nefisti.Resimde öyle söylemiyor mu?
Şeftalili tartı yaparken 6 adet yumurta akım artmıştı.Önce akları ve sarıları birbirinden ayırıp çırpma kablarına koymuştum.O anda aklarıda sözde değerlendirecektim.Saatin çok geç olduğunun farkına vardım ve karıştırıcının o saatte çalışmasının yanlış olacağını düşünüp akları buzdolabına kaldırdım.Amaç ertesi akşam iş çıkışı eve gittiğimde merenğli erikli pay yapacaktım.Fakat o akşam eve gittiğimde .....adsl ile 2,5 saat süren yorucu ve gergin konuşmanın ardından ben bitap düştüm.Zavallı aklar buzdolabında bekleşmekten büyük üzüntü içersindeydiler ve benim yapacak halim,dermanım kalmamıştı.Dün akşam iş çıkışı eve biraz gecikmeli ve yorgun gidince ortaya çıkan görüntülerde bunlar oldu.Tadını merak edenlere ise,çok nefisti diyebilirim.))Çırpma işlemini benmari usulü yapıp eritmiş olduğum bir parça çikolatayı da katıp karıştırıp kaşık yardımı ile tepsiye dizdim.Sonuç resimlerde görüldüğü gibi.))6 yumurta akı dışında hepsi göz kararı arkadaşlar.))



































