Pazar, Mart 29, 2015

Ceviz Kurabiyeler

Ukrayna'dan getirtmiş olduğum ceviz kurabiye makinemle yapmış olduğum nefis kurabiyelerimi sizlerle paylaşmak istedim.Tadına bakanlar tarafından çok sevildi ve birer ikişer çerez niyetine yenildi..
Malzemeler:400 gr un,250 gr tereyağ,100 şeker,2 yumurta,1 tatlı kaşığı kabartma tozu,1 paket vanilya,minicik tuz
Hazırlanışı:Malzeme birbirine karışıp elle yoğrulur.Ele yapışmayan bir hamur elde edilir.Kurabiyelerinizin çok güzel pişmesi için hamur en az 5-10 dk yoğrulmalıdır.Hamurun kıvamı olunca ince rulolar yapılıp kesilip misket büyüklüğünde toplar yapılıp haznelere konulup makine de pişirilir.Biraz sabır ve emek isteyen bir iş.
Ara dolgu:Aralarına ne isterseniz ondan koyabailirsiniz.Ben nutella ve kavruşmuş fındık koymuştum.

5 yorum:

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Makineniz çok güzelmiş güle güle kullanın. Bu kurabiyeler çok güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık

KUZEYLİMİNE dedi ki...

merhabalar ben kuzeylimine ,bu aletden tchiboda da vardı top kek de yapılabiliyor ?ellerinize sağlık masa çok lezzetli olmuş

Cafe Gusto dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlık...

zelos dedi ki...

Merhaba kurabiyeler harika gözüküyor.Makineyi nerden alabiliriz acaba.Netten incelediğimde ocak üzerinde yapılanı gördüm fakat elektrikli tercihim olur.Teşkkürler.

Lalezar dedi ki...

ceviz kurabiye kalıbıwww.cevizkurabiyekalibi.net adresinden sipariş edebilirsiniz.