Pazartesi, Mart 31, 2014

Yulaflı Kurabiye

Merhabalar, Bugün de sizlerle doğaçlama olarak hazırlamış olduğum kurabiyeleri paylaşmak istedim..Ev halkı çok beğendi ve keyifle yediler..
Malzemeler: 125 gr oda sıcaklığında tereyağ 1,65 çay bardağı esmer şeker 1 yumurta 1 portakal kabuğu rendesi ve suyu minicik tuz 1,5 çay bardağı kalem badem 1,5 çay bardağı damla çikolata 1 çay kaşığı karbonat 1 adet vanilya çubuğu veya vanilya şekeri 2 su bardağı yulaf
Hazılanışı: Tüm malzeme bir kaba konulup yoğrulur.Ele yapışırsa biraz daha yulaf eklemesi yapabilirsiniz..Eğer kalmamışsa mısır gevreği de ekleyebilirsiniz yakışır bence..(Benim yulaf yetişmeyince beyaz un kullanmıştım azıcık..) Hamuru hazırladıktan sonra şekil verip 175 c de yaklaşık 15 dk pişirmeniz yeterli olacaktır..Keyifli çay saatleri hepinize.. Afiyetler olsun..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Meleğim canımmmm ellerine sağlık misler gibi kokusu buralara geldi öpüyorum....

Aybike Ceylan dedi ki...

Eline saglik Gulum, opuyorum...